Известие

Collapse
No announcement yet.

Кормилна рейка!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Проблема е, че колкото и да се дупех под колата не можах да намеря този шестограм, не че знам точно какво търся. А хидравликата си работи абсолютно тихо и плавно без никакви течове и единствено това почукване ме дразни. Някой ако може да качи снимка или графика ще е добре. Ако някои от Пловдив знае за какво става въпрос, ще отидем на канал да покаже и да изготвим нагледен снимков материал.
    Last edited by BLUE1; d.m.y г., 17:14.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
      Проблема е, че колкото и да се дупех под колата не можах да намеря този шестограм, не че знам точно какво търся. А хидравликата си работи абсолютно тихо и плавно без никакви течове и единствено това почукване ме дразни. Някой ако може да качи снимка или графика ще е добре. Ако някои от Пловдив знае за какво става въпрос, ще отидем на канал да покаже и да изготвим нагледен снимков материал.
      Тя рейката едвам се вижда, ти искаш шестограм да видиш.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Въпроса е дали описаната от колегата три минутна корекция е мит или реалност. Аз нямам нищо против да платя на майстор в сервиз за тази услуга, но да ме дялнат 200-300 лева само защото не разбирам, някак си не ми харесва.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #19
          За съжеление и аз съм в момента с подобен проблем смених накрайник вътрешен смених и кормилния прът че бил със разбито каренце и от там тропало и сега пак на никъде. Само че чувам противоречиви мниния за натягането на рейката от шестограма че започвала да затяга в волана не се връща сам но Аз не съм пробвал все още а за регулиращия шестограм съм го виждал на свалена рейка но не помня къде е точно и все пак си мисля че е точно срещуположен на на кормилния прът ино тярбва да се огледа дали може на място да се направи без да се разкачи поне да висне моста. Утре ще питам и ще кажа ако някой не ме изпревари.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            Почти всички рейки имат възможност да се регулира хлабината между зъбното колело на волана и този така наречен гребен който е в самата рейка.Разконтря се този шестостен и се върти по посока на часовника.Но се внимава да не се пренатегне защото волана ще стане по тежък и отам по-голямо натоварване на хидравликата.

            Comment


            • #21
              При нас се пита откъде се бърка за тоя шестограм и лесно ли става....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                В петък бях на майстор защото си мислех че тропането е от някой накрайник. След огледа ми каза че е от рейката и можело да се регулира от болт намиращ се на кофти място с труден достъп (към купето) и трябва да се откачи рейката за да се стигне до него. Иначе ми каза че няма за какво да се притеснявам на този етап , когато се разтече тогава ще се сваля да се прави.
                Алфа Ромео 156 1.6 16V T.S. & JR Air Filter & Powerflex

                Comment


                • #23
                  http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=0&DRW_NUM=2
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Сега аз да допълня малко темата това с обирането на луфта не е добра идея защото просто се натяга зъбната двойка в рейката а тропането по принцип не е от там тропането е от водачи (лагери и аз не знам как точно се нарича) на краищата на гребена за които се захващат вътрешните накрайници. И наистина там може да се възстанови като се разглоби рейката разстърже се и се набият нови втулки.
                    Мисля че е безсмислено да се натяга от шестограма по добре е да се смени рейката.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      Опитах се и аз да събера повечко информация по проблема и научих следното. И на мен като на колегата отгоре ми обясниха, че не е добре да се обира луфта от този болт, защото ако все пак шума идва от износването на гребена , то това износване е най-голямо в централната част на гребена, обирайки луфта там ще има затягане в краищата, което затягане ние даже може и да не го усетим заради хидравликата. В крайна сметка по този начин просто ускоряваме износването на рейката. Тъй като в моя случай почукването се усеща само при внимателно заслушване ми препоръчаха да си карам колата със здраве и изобщо да не барам рейката.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                        Опитах се и аз да събера повечко информация по проблема и научих следното. И на мен като на колегата отгоре ми обясниха, че не е добре да се обира луфта от този болт, защото ако все пак шума идва от износването на гребена , то това износване е най-голямо в централната част на гребена, обирайки луфта там ще има затягане в краищата, което затягане ние даже може и да не го усетим заради хидравликата. В крайна сметка по този начин просто ускоряваме износването на рейката. Тъй като в моя случай почукването се усеща само при внимателно заслушване ми препоръчаха да си карам колата със здраве и изобщо да не барам рейката.
                        Износването може и да е в гребена но по вероатно е да е в самите втулки по които лагеръват краищата на гребена на моята рейка беше така и обирането на луфта не би решило проблема.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Да събудим темата. Моята рейка май се разтропа повече със сигурност ще знам в петък, но искам да попитам някои знаели къде в Пловдив рециклират качествено рейки? Това с болта е временно решение и не решава проблема- пробвах.
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Да събудим темата. Моята рейка май се разтропа повече със сигурност ще знам в петък, но искам да попитам някои знаели къде в Пловдив рециклират качествено рейки? Това с болта е временно решение и не решава проблема- пробвах.
                            абе разтропала са. аз карах да ми гледат едно тропкане от какво е при един майстор дет уж много разбира и каза рейка и му казах чао. с един колега от форума открихме че просто шарнира се е разтропал но не е разбит и му инжектирахме грес и са опрай. идете при свясни майстори дето разбират

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                              абе разтропала са. аз карах да ми гледат едно тропкане от какво е при един майстор дет уж много разбира и каза рейка и му казах чао. с един колега от форума открихме че просто шарнира се е разтропал но не е разбит и му инжектирахме грес и са опрай. идете при свясни майстори дето разбират
                              Я обясни по-точно как шарнира тропа като не е разбит,че нещо немога да вдена,виж да скърца може,но ако тропа,значи е разбит
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Я обясни по-точно как шарнира тропа като не е разбит,че нещо немога да вдена,виж да скърца може,но ако тропа,значи е разбит
                                ми да де. абе издава звук :Р

                                Comment

                                Working...
                                X